Home » , » Conspiratie la Curte Episodul 1

Conspiratie la Curte Episodul 1


Server1

15 comments:

  1. eugenia
    felicitari ptr. traducerea foarte buna.Vizitez blogul tau ptr.prima data si am constatat placut impresionata ca tu si cu echipa ta de traducatori,ati ales filme foarte bune si le-ati tradus si foarte bine.Acest serial afara de partea artistica este un film bun ptr.ca reprezinta si o parte istorica a acestei lumi asiatice,prezentindune o societate socio-politica a vremii respective.voi face mai tirziu si un comentariu. multumesc ptr.acest dar

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau. Eu sunt traducatoarea serialului si NU fac parte din nicio echipa Azianom Mod, ci din echipa lui Atanase Mitulescu. Serialul este doar 'imprumutat' de Azianom Mod.
    Ma bucur ca va place munca mea, dar nu vreau sa existe neintelegeri.
    Anahita (Ioana-Maria Hultan)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://azianom.blogspot.com/2013/02/conspiratie-la-curte.html#.UTTvgKCaXCw Da sper ca ai vazut ca tiam dat full credits. Faci o treaba nemaipomenita, Sper sa nu fie nimic daca am imprumutat serialul

    RăspundețiȘtergere
  4. Plus sunt norocos ca ai ajuns sa-mi vizitezi blogul !

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar, mi-am vazut numele (pseudonimul). Insa Eugenia a crezut ca fac parte dintr-o echipa de traducatori 'a voastra' si am tinut sa lamuresc pe scurt aceasta chestiune. As vrea sa se stie ca fac parte din echipa lui Atanase - fiindca suntem cu adevarat o echipa, ne ajutam reciproc, invatam unii de la altii... Aproape ca o familie. Nu ma deranjeaza sa imi popularizati munca, dar as vrea totusi sa se stie si care este de fapt echipa careia ii apartin. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Defapt "echipa noastra" e doar o persoana :D .Da mi se pare ca am pus si la Domnia Intunecata, ba chiar am raspus la un comentariu ca e tradus de voi

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. i-mi plac mult serialele istorice coreene..as dori daca se poate sa primesc seriale complete traduse in romana...multumesc...

    RăspundețiȘtergere

 
Support : Filme Coreene | Filme in Engleză | Filme in Rusă
Copyright © 2013. Azianom Filme de toate tipurile subtitrate in romana cu calitate HD - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger