Home » » Sense and Sensibility

Sense and Sensibility

Sense and Sensibility


Acest lucru este meu tot timpul preferate adaptare a uneia dintre cele mai bune romane făcut vreodată. Şi pentru că este umplut cu actorii mei preferati si actrite (cu excepţia de la Hugh Grant, desigur ...), am fost destul de exaltat despre văzându-l pentru prima dată.
Acum am vazut ca de zece ori şi mi se pare mai mult şi mai mult pentru a iubi despre asta. Emma Thompson trebuie să aibă un Oscar mii pentru faptele ei frumoase în acest film, nu numai ca o actriţă excelentă, dar, de asemenea, ca aceea care a schimbat romanul la un script. ea a facut totul bine. şi ar putea Ang Lee, eventual, s-au găsit nici un actori mai bine pentru piese? Chiar îndoiesc. Kate Winslet este uimitoare ca Marianne, fata sălbatic, puternic, care are cea mai mare atenţie de la doi oameni foarte speciale. Hugh Grant ne dă de performanţă de obicei de un tip nervos, foarte Engleza (vă rugăm, ar putea cineva-i dea o altă parte, cel puţin o dată!), Dar l-am ierta, în acest film online gratis minunat cu toate acestea. şi Alan Rickman-e pur şi simplu minunat! El dă Brandon dreptul de suma de tristete, tandrete si dragoste-şi mătură oricine pe picioarele lor doar prin faptul ca in scena. Şi Dumnezeu, că vocea! De ce pe pământ ar Marianne a ales sa oricine altcineva, dar el?
Emma Thompson este probabil cea mai buna actrita vreodată. Am o adoră. Performanţa ei este genial. E genial.Întregul film este atat de genial!.

 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Support : Filme Coreene | Filme in Engleză | Filme in Rusă
Copyright © 2013. Azianom Filme de toate tipurile subtitrate in romana cu calitate HD - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger